نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بررسی احتمال فروش لئو بونوچی در تابستان

بررسی احتمال فروش لئو بونوچی در تابستان

به دلیل ویروس کرونا، رقابت های این فصل سری آ هنوز به پایان نرسیده ولی مدیران تیم های اروپایی از این تعطیلات نهایی استفاده را برده اند در اندیشه ی نقل و انتقالات تابستانی هستند تا بتوانند لیست های خرید و فروش خود را آماده کنند.

 

در این میان پاراتیچی و ندود نیز در حال تلاش مضاعف هستند تا بتوانند تیمی با کیفیت و قدرتمند را برای رقابت های فصل آینده ی مسابقات آماده کنند و این در حالی است که هنوز وضعیت سرمربی تیم برای فصل بعد مشخص نیست ولی پیش بینی می شود یوونتوس با ساری ادامه دهد.

 

امروز و در میان خبرهای ریز و درشتی که در مطبوعات و رسانه های ایتالیایی مخابره شد، یک خبر بیش از بقیه جلب توجه می کرد و آن خبر اندیشه ی یوونتوسی ها برای فروش احتمالی لئو بونوچی بود.

 

توتو یووه که هر روز اخبار زیادی از تیم یوونتوس را منتشر می کند در این رابطه نوشت:

 

نمی توان به عنوان یک ایده ی اصلی این موضوع را در نظر گرفت ولی باید بدانیم که مدیران یوونتوس حتی به فروش یا معاضه ی لئوناردو بونوچی نیز فکر می کنند و این در حالی است که از انگلیس و فرانسه پیشنهادات جالب توجهی دارد و مدیران یووه شاید برای دریافت پول و حتی پیدا کردن فضا در تیم برای بازیکنان فعلی و خریدهای احتمالی، دست به فروش لئو بونوچی بزنند.

 

در ادامه ی این خبر آمده:

 

یوونتوس به تازگی دلیخت مدافع هلندی و دمیرال ترکی را خرید کرده و این دو بازیکن با توجه به سن کمی که دارند، برای سال های متوالی می توانند در خط دفاعی یووه حضور داشته باشند و پشت سر این دو بازیکن، جورجو کیه لینی مدافع ارزشمند یووه حضور دارد که قطعا یک سال و شاید دو سال دیگر با یووه خواهد بود و در این شرایط جا برای بونوچی تنگ تر از بقیه خواهد شد و رقابت فوق العاده ای برای حضور در ترکیب اصلی یوونتوس شاهد خواهیم بود.

 

توتو در ادامه نوشت:

 

همانطور که گفتیم، فروش بونوچی هنوز یک ایده ی اصلی نیست ولی با توجه به شرایط تیم و همچنین پیشنهاداتی که این بازیکن دارد، یوونتوس ترجیح می دهد او را جلوتر از دلیخت و دمیرال به فروش برساند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: